Let There Be Love
讓這裡有愛

Who kicked a hole in the sky so the heavens will cry over me?
Who stole the soul from the sun in a world come undone at the seams?
Let there be love
誰把天空踢了一個大洞所以它開始對著我哭泣?
誰偷走了太陽的靈魂所以整個世界開始不對勁?
讓這裡有愛吧

I hope the weather is calm as you sail up your heavenly stream
Suspended clear in the sky are the words that we sing in our dreams
Let there be love
我希望晴空萬里當你遨遊天際
懸浮在天空的雲朵就像我們夢裡吟唱的詩句
讓這裡有愛吧

Come on baby blue
Shake up your tired eyes
The world is waiting for you
May all your dreaming fill the empty sky
來吧憂鬱的寶貝
揉醒你疲憊的雙眼
這個世界正等待著你
願你的夢境填滿整個天空

But if it makes you happy
Keep on clapping
Just remember I'll be by your side
And if you don't let go it's gonna pass you by
但是如果這樣你比較開心
那就繼續拍手
請記得無論如何我都站在你這邊
然而如果你放不開,一切將離你遠走





又是一首讓我感動很久的Oasis的歌
個人覺得這首歌詞的意境很深
重點是由哥哥弟弟一起唱
感覺很不同
怎麼可以有這麼感情充沛的聲音呢!!??

看Noel唱到都淚光閃閃了
我想就是Oasis的歌總是能感動我的最好解釋了吧
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Pinky4years 的頭像
    Pinky4years

    黃小屁的四年

    Pinky4years 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()